Måndagspromenad i Kärnas bokskog
Den 15 juni var det måndagspromenad i Kärnas bokskog.
Den 15 juni var det måndagspromenad i Kärnas bokskog.
Höstresa går till Fjällbacka torsdagen den 3 september 2026 OBS den som skrev upp sig på medlemsmötet måste anmäla sig igen! Anmälan sker till Lisbeth Björnström. Sista anmälningsdagen är 1 juli. Anmälan är bindande och först när betalning har skett har man en plats.
Nu har vi mailat ut höstprogrammet till våra medlemmar. Har du inte fått något mail kolla din skräppost. Om det inte finns där maila [email protected] och skriv att vi ska lägga in din mail. Givetvis kommer våra medlemmar som inte har mail att få information brevledes. Trevlig sommar önskar styrelsen
Måndagsvandringen förflyttades från Fontin till Botaniska trädgården i Göteborg den 1 juni. Vilken dag! Så nöjda vandrare.
Vi i styrelsen önskar er en fantastisk, härlig och alldeles underbar sommar ☀️ så ses vi i september igen.
Vill du också promenera med oss så är du välkommen måndagen den 4 maj kl 11,30 vid Kotten. Varmt välkommen ☀️
Välkommen att anmäl dig till våran cirkel om digitala tjänster. Anmäl dig till mail: [email protected]
Nu är vårprogrammet 2026 klart. Medlemmar som lämnat mejladress har fått vårprogrammet på mejl. Välkommen på våra aktiviteter!
2025 avslutades med en hejdundrande julfest 🎄 Det varmaste tacket går till er medlemmar, utan er är vi ingenting 🥰 Med en önskan om en riktig God Jul och ett Gott Nytt År
Igår skrev Reumatikerföreningen Kungälv på Samhällskontraktet, delar av kommunstyrelsen deltog med Miquel Odhner i spetsen.
Tusen tack till våra fantastiska medlemmar som åkte med oss på vår resa i Evert Taubes resa i Bohuslän. Lilla bandet från Färjelanda bestående av Johan och Ulrika. Johan som rattade Svarta Fåret med van hand och Ulrika som guidade oss genom Everts livshistoria från Vinga till Flatön i Bohuslän.
Tack till alla medlemmar som gick poängpromenad och grillade korv med oss idag i det fina vädret.