Måndag igen, då var det promenad med Reumatikerföreningens vandringsgrupp. Liz har väntat så på att vi ska åka ut till Kärna bokskog och promenera på den gamla landsvägen bland bokträden. Vi som var med håller med Liz om att det är ett vackert och magiskt område. Återväxten bland bokar och ekar är god. De gamla träden är grymt stora.

Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog
Kärna bokskog